Κυριακή, Μαΐου 07, 2006
Καλώς ήλθα
Άντε, ήρθα κι εγώ. Στέλνω το δοκιμαστικό μου.
Καλημέρα.
Λίτσα
 
Από τη Λίτσα κατά τις 7:23 π.μ. | Ενθύμιον |


8 Σημειώσεις:


Κατά τις 8:06 π.μ., Blogger The Motorcycle boy

Καλημέρα βρε. Άντε να βουλευτούμε για λίγο εδώ -μέχρι να αξιωθεί ο άλλος να ανοίξει τα κανονικά μας.
Καλώς ήρθες.

 

Κατά τις 8:13 π.μ., Blogger Λίτσα

Ναι, αλλά δυσκολεύομαι. It's too complicated for my simple mind.

 

Κατά τις 9:39 π.μ., Blogger The Motorcycle boy

Άστο βρε, μην ασχολείσαι. Κι εμένα μου έβγαλε την ψυχή για να βάλω links. Ευτυχώς σας μάζεψα όλους στο δικό μου και δεν χρειάζεται να ψάχνω. Θα γυρίσουμε πίσω στο blogs.gr, απλά κράτα τον χώρο για επικοινωνία τώρα και καβάντζα μετά.

 

Κατά τις 10:59 π.μ., Blogger zero

Καλως ηρθες Λιτσα.
ζερο.

 

Κατά τις 12:06 μ.μ., Blogger Unknown

καλημέρα λιτσάκι!

 

Κατά τις 12:31 μ.μ., Blogger Tasis Plisis

Welcome Λίτσα!

 

Κατά τις 12:55 μ.μ., Blogger roidis

καλώς μας ήρθες Λίτσα και καλά θα κένεις να μεταφέρεις τα πάντα από το άλλο εδώ και να κρατάς 2 μπλογκσ ταυτόχρονα. δεν είναι δύκολο 1-2 copy-paste παραπάνω.

Καλημέρα και στους υπόλοιπου σύντροφους εδώ. τους καλώ για καφέ στο μπλογκ μου γιατί θέλω τη γνώμη για το νέο template του Ροΐδη που θα κάψει καρδιες και...καντήλια!

 

Κατά τις 3:03 μ.μ., Blogger homelessMontresor

Λίτσα? Λίτσα is that really you? Καλησπέρα και καλώς ήρθες λοιπόν!