Παρασκευή, Μαΐου 26, 2006
Εν μέσω δύο πυρών (Ή: Τα αυτονόητα)

Διαρκούσης της πρωίμου θερινής ραστώνης, εδέχθημεν καταιγισμούς πυρών, διασταυρουμένων μάλιστα: από το blogspot.com και από το blogs.gr. Ευτυχώς, δηλαδή, γιατί χρειαζόμουν κάτι να με βγάλει από την ανεξήγητη κακοκεφιά μου. Και, μολονότι κατ’ αρχήν συμφωνώ πως δεν αξίζει ν’ ασχοληθεί κανείς, δεν αντιστέκομαι στον πειρασμό να ασκηθώ κι εγώ στα βέλη του λόγου. Διότι, επιπλέον, σας έχω πει (αν ενθυμούμαι) ότι δεν είμαι ανώτερος άνθρωπος και ότι αρνούμαι πεισματικώς να στρέψω και την άλλη παρειά.

Το πρώτο θέμα συζήτησης: τα blogs και τι κάνουμε σ’ αυτά και γιατί γράφουμε και τι επιδιώκουμε. Λοιπόν, εγώ δηλώνω ευθαρσώς ότι γράφω blog επειδή επιδιώκω λυσσωδώς να γίνω διάσημη, να βγαίνω στα πάνελ του Χαρδαβέλα, να αναλάβω το δελτίο του Σαββατοκύριακου στο Mega, να με γράφουν οι κοσμικές στήλες, να περάσω στην ειδησεογραφία του «Κους-Κους», να γίνω βουλευτής και να πάρω το Υπουργείο Πολιτισμού. Έχει κανείς πρόβλημα; Εννοείται ότι όλα αυτά θα γίνουν άμα τη εκδόσει του εκπληκτικού μου blog σε βιβλίο.

Το δεύτερο θέμα συζήτησης: η συνωμοσία του bloghood. Εννοείται ότι είμαστε όλοι παρατρεχάμενοι. Εννοείται ότι μας έχουνε μαντρωμένους. Εννοείται επίσης ότι η τριας Zouri-Godot-Mboy, βοηθούντος του sourfou παρέσυρε εμάς του νέους bloggers του πάλαι blogs.gr στην ακολασία (καλά, δεν διαβάσατε εκείνο το έμμετρο «Ενύπνιό» μου στο παλιό μου blog; Όχι; Κρίμα, γιατί νομίζω ότι τώρα πια δεν υπάρχει. Έχουν χαθεί όλα τα post του παρελθόντος Απριλίου). Λοιπόν, θάμπωσαν τα αδαή και αθώα μάτια μας με χάντρες και καθρεφτάκια (sorry, Godot, για το plagiarism), μας μέθυσαν σε ένα τρισάθλιο ουζερί, μας έταξαν λούσα, διαμαντικά, λιμουζίνες με σωφέρ και την κυριαρχία όλου του πλανήτη, μας μεταμόρφωσαν σε γουρούνια και μας έστειλαν στα Τάρταρα για να δούμε τι θα πάθουμε αν δεν πάμε μαζί τους, κι έτσι μας μάντρωσαν στο bloghood. Φυσικά, φροντίζουν να μας ταΐζουν καθημερινώς, για να μην πεθάνουμε, αλλά μέσα στο φαΐ κάτι βάζουν και η βούλησή μας ναρκώνεται.

Είπα να το ξεκινήσω έτσι το post, διότι τον παραλογισμό και την ανοησία δεν μπορείς να τ’ αντιμετωπίσεις ειμή μόνον με τα ίδια όπλα. Αλλά, δεν μπορώ να το συνεχίσω για πολύ, διότι εκνευρίζομαι. Ατυχώς, ο ανόητος δεν έχει αίσθηση του χιούμορ, δεν είναι πνευματώδης, και δεν έχει γούστο να κάνεις πλάκα με κάτι τέτοιους. Ή τουλάχιστον εγώ δεν διασκεδάζω.

Διάβασα, λοιπόν, διάφορα. Για κάτι «διαμάντια» που θα βρεθούν εδώ, για κάτι συνεισφορές στην πολιτισμική-πολιτική-αισθητική κλπ. αναβάθμιση της ελληνικής κοινωνίας ή απλώς του ελληνικού blogging, για κάτι ψήφους και monitor και διπλοψηφίες, για spam και τα παρόμοια κι ανάθεμα αν καταλαβαίνω. Τι στο διάολο είναι το monitor; Αγνοώ και δεν θέλω να μάθω, καθότι τόσον καιρό που δεν εγνώριζα μια χαρά ζούσα. Μετά μου εξήγησαν ότι βάσει του αριθμού των επισκέψεων και των αναγνώσεων (αυτά που λέμε, σημιτικώς ομιλούντες, «αναγνωσιμότητα» και «επισκεψιμότητα») αναδεικνύονται τα δημοφιλέστερα blogs και… Και τι; Θα πάρουμε το Νομπέλ Λογοτεχνίας; Το Πούλιτζερ; Άντε, το Blooker; Άντε και το πήραμε. Παρακάτω. Θα μας γράψουν οι εφημερίδες. Θα γίνουμε η ελπίς της ελληνικής λογοτεχνίας. Της ελληνικής δημοσιογραφίας. Της ελληνικής πολιτικής. Θα χτίσουμε την Ελλάδα του μέλλοντος. Και θα δείξουμε στους Τούρκους, στους Σκοπιανούς και στους Αλβανούς πόσα απίδια βάνει ο σάκος. Να μάθουν αυτοί να μας επιβουλεύονται. Άσε που θα αξιοποιήσουμε στο έπακρον τις γεωπολιτισμικές παραμέτρους της πατρίδος μας ως πυλώνες απόκτησης ισχύος. Αμ τι νομίζατε; Και, ενώ υπάρχουν αυτοί οι ευγενείς σκοποί και οι υψηλοί στόχοι, έρχονται κάποιοι ανεγκέφαλοι και μας το χαλάνε. Βάζουν το bloghood στο monitor. Βάζουν το monitor στην πρίζα. Και γίνεται βραχυκύκλωμα – τσαφ! Και χάνονται όλα. Δάκτυλος σκοτεινών δυνάμεων. Conjuratio Catilinae. Να συλληφθούν όλοι πάραυτα, να τους γίνει φάλαγγα και τσιφ για τα ξερονήσια.

Ναι, το γύρισα πάλι στην πλάκα. Λυπάμαι που δεν μπορώ να παραμείνω σοβαρή. Θα είναι που μεγάλωσα και έγινα αρκούντως κυνική. Κι επειδή έχω τα μυαλά που έχω, δεν ανέχομαι να μου κάνουν μάθημα. Κυρίως διότι δεν καταλαβαίνω και ποια είναι η ιδιότητα εκείνων που αναλαμβάνουν ερήμην μου το ρόλο του δασκάλου. Τους δασκάλους ΜΟΥ τους διαλέγω ΜΟΝΗ μου. Επιπλέον, επειδή έχω και τον παλιο-χαρακτήρα που έχω, με ενοχλεί αφάνταστα όταν ο άλλος είναι αγενής – αν όχι σ’ εμένα, στους φίλους μου. Αντιλαμβάνομαι την πιθανότητα να δημιουργηθεί πρόβλημα· δεν αντιλαμβάνομαι τον τόνο της παρατήρησης. Ένα φιλικό σχόλιο θα έκανε τη δουλειά του μια χαρά. Μια επιτακτική, ατέχνως ειρωνική αποστροφή, όχι.

Έχω πει και άλλοτε ότι στα blogs είμαστε οχυρωμένοι πίσω από την ανωνυμία μας. Μερικοί γνωριστήκαμε μεταξύ μας, κάνουμε παρέα, αναπτύξαμε φιλίες έξω από το δίκτυο. Αλλά εντός του δικτύου, τηρούμε τον κανόνα της ανωνυμίας. Η ανωνυμία όμως είναι επικίνδυνη. Διότι, μπορεί να σε οδηγήσει σε λάθος υποθέσεις για τoυς πραγματικούς Mboy, Nada, Sourfou, Zouri, Godot, Oistros, mmg, λίτσα, montresor κλπ. κλπ. Κάποιος από αυτούς μπορεί να είναι ο προϊστάμενός σου και να μην το ξέρεις. Ή μπορεί να είναι χαφιές της αστυνομίας. Ή ένας πάνσοφος γκουρού που βαρέθηκε τους διαλογισμούς στο Θιβέτ και κατέβηκε να παίξει με το Διαδίκτυο. Ή ο Θεός που σου κάνει πλάκα. Ή ο σχιζοφρενής δολοφόνος με το ηλεκτρικό πριόνι. Κοντολογίς, ας παίξουμε το παιχνίδι με τους όρους της ανωνυμίας και ας αφήσουμε κατά μέρος τις υποθέσεις για τα κίνητρα και τις φιλοδοξίες εκάστου.

Ομολογώ ότι με έθλιψε βαθύτατα το post του Προάγγελου-Αρχάγγελου-Εξάγγελου. Διότι, δεν με αναφέρει καν! Ναι, ναι, ετόλμησε. Μόνον αυτό θεωρώ άξιο να σχολιάσω. Εν πολλοίς, ισχύουν και γι’ αυτόν τα παραπάνω. Αλλά, με διασκέδασε σφόδρα ο ρόλος του προδομένου. «Είμασταν μια παρέα κι εσείς φύγατε και δεν μου είπατε τίποτα κλπ. κλπ. και τώρα περάσατε στις δυνάμεις του κακού». Α, και βεβαίως η απαραίτητη ηθικολογία. Και ο ηρωισμός: «εγώ θα παραμείνω στις επάλξεις». (Εμείς πάλι όχι. Είμεθα ριψάσπιδες, κύριοι.) Και η μεγαλοψυχία – «οργανωθείτε, στήστε το bloghood.gr (που αποτέλεσε μια πολύ καλή ιδέα) και παίξτε μπάλα στο blogs.gr όπως παλιά» - σαν ν’ ακούω τον Καραμανλή να δηλώνει από μικροφώνου «Έλα πίσω, Γιώργο. Το κόμμα σε χρειάζεται». Αλλά, συγχωρέστε με: πώς είναι δυνατόν να επιθυμείς να γυρίσουν πίσω κάποιοι, τους οποίους περιφρονείς – αυτοί που θεωρείς «προδότες»; Άλλο μυστήριο κι αυτό!
 
Από τη Λίτσα κατά τις 6:40 μ.μ. | Ενθύμιον |


17 Σημειώσεις:


Κατά τις 7:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Ρε Λιτσάκι τελικά με εβαλές και μας έβαλες όλους στη θέση μας. Προσκυνώ την χάρη σας και κερνάω γκαϊφέ!.Προδομένος δεν αισθάνθηκα,παράπονο εξέφρασα,μην τα ισοπεδώνεις όλα!Ηθικολόγος εγώ;Τι σκατά;ο Βίρλας είμαι ή ο Κούνδουρος. Τα παιδιά γιατί τα λές όμως προδότες;Ας παίξουν σε όποια ταμπλό θέλουν και στο bloghood και στο blogs.gr,άνθρωποι μπορούν να είναι όμως;Πέσανε πάνο μου να με φάνε τα κοράκια!!! κρα κρα κραααα !!!

 

Κατά τις 7:05 μ.μ., Blogger Tasis Plisis

Καλως τον μαλακα -σε προσπερναω.

Λιτσα, καμμια σχεση παντως η φαση με το monitor και η αλλη με τον pro-dim-aggelo. Κακως που ασχολουμαστε γενικα -πλακα εχει παντως ;P

Εμενα γιατι δε με ανεφερες, ε? (μουτρα)

 

Κατά τις 7:32 μ.μ., Blogger Unknown

ελα ντε..κι εμένα κανείς δε με αναφέρει,όλοι με Γκοντό,ΜουΒου και Ντισιντί ασχολούνται,ΚΑΙ ούτε εσύ Λίτσα με αναφέρεις φτου σου μαρή και σου χα και μια εκτίμηση!Κρίμα τα νιάτα μου και την ομορφιά μου την εκθαμβωτική...Κλαψ!

 

Κατά τις 7:41 μ.μ., Blogger zero

Εγω κανω blogging...
...γιατι δεν εχω τιποτα αλλο...
...να κανω.

ΥΓ: τσιου!

ζερο.

 

Κατά τις 7:42 μ.μ., Blogger Λίτσα

Προάγγελε - με το post το σημερινό, θα έπρεπε να περιμένεις αντιδράσεις, καλές και κακές, δίκαιες και άδικες. Όσο για τα περί προδοσίας κλπ. που σημειώνω, μου δίνει το δικαίωμα το κείμενό σου: ανάλυσέ το δομικά και θα το δεις κι εσύ. Στο βαθμό που διεκδικείς και ορθώς το δικαίωμα να γράφεις ό,τι θέλεις, φαντάζομαι ότι αναγνωρίζεις το ίδιο δικαίωμα και στους άλλους. Ή όχι; Το αν γίνατε μαλλιά-κουβάρια, δεν με ενδιαφέρει. Το ποιος είχε δίκιο ομοίως δεν μ' ενδιαφέρει: ίσως και οι δύο, αφού βλέπετε τα πράγματα από διαφορετική οπτική γωνία και τα ανάγεται σε διαφορετικές αρχές. Δεν σε έβαλα στη θέση σου, ούτε εσένα ούτε κανέναν, διότι δεν μ' ενδιαφέρει να βάζω τους άλλους στη θέση τους. Αλλά γιατί δεν θα έπρεπε να εκφράσω την ενόχλησή μου. Δεν με κατονομάζεις, αλλά στο βαθμό που αναφέρεσαι σε παρατρεχάμενους κλπ. κι επειδή κι εγώ συμμετέχω στο bloghood, θεωρώ ότι με αφορά. Προσπέρασα όσα έγραφες για ζωή εκτός δικτύου και διάφορα άλλα - φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι η γενίκευση εκ μέρους σου είναι άστοχη. Σε κάθε περίπτωση, μην βγάζεις συμπεράσματα. Και μην μπλέκεις τα πράγματα. Το τι συνέβη ανάμεσα σ' εσένα και στους Mboy, zouri κλπ. είναι ένα θέμα και το τι γίνεται με το bloghood άλλο. Κακώς τα συνέδεσες. Κι εγώ σχολίασα αυτό, αν πρόσεξες.
DCD - Cherry : ε, ναι, δεν σας ανέφερα, είμαι τρισάθλια. Θα επανορθώσω σε μελλοντικό - όπου θα αναφέρω ΜΟΝΟ εσάς και όχι τους άλλους.
DCD: το ξέρω ότι είναι διαφορετικά τα θέματα, εν μέρει όμως αποτυπώνουν την ίδια πραγματικότητα. Και, τέλος πάντων, μαζί τα έμαθα, μαζί με νευριάσανε, τι να κάνω τώρα;

 

Κατά τις 7:43 μ.μ., Blogger Λίτσα

Zero, έτσι ακριβώς. Κι εγώ το ίδιο. Χα, χα.

 

Κατά τις 7:44 μ.μ., Blogger Tasis Plisis

:P

 

Κατά τις 7:45 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Κι εμένα που με ανέφερε τι κατάλαβα; Που δεν πήρα πρέφα αν με βρίζειή λέει καλά λόγια; Και δεν έχω και τι να της απαντήσω που είναι κουλτουριάρα και δεν την καταλαβαίνω. Γι' αυτό λοιπόν κι εγώ θα ακολουθίσω τη συνηθισμένη μου τακτική. Προάγγελε άντε γαμήσου.

Α, μα πιά!

 

Κατά τις 7:50 μ.μ., Blogger Unknown

α,τι είναι ριψάσπιδος;είμαι και λίγο χαζή...σχωρέστε με!

 

Κατά τις 8:00 μ.μ., Blogger Eu-aggelos

kalhspera litsa...kalhspera paidia

 

Κατά τις 8:29 μ.μ., Blogger mmg

litsa captainmycaptain :)))))
tha to diavazw kyriakes vrady & defteres prwi as a moodfix.

 

Κατά τις 8:59 μ.μ., Blogger Godot

flap ...
flap.........

(kanw kyklous - tha epistrepsw)

 

Κατά τις 9:28 μ.μ., Blogger homelessMontresor

μπεεεεεεεεεεεεεεεεε (όντως κάτι με ταίζετε και σας ακολουθώ τυφλά σαν το πρόβατο σε σφαγή)

 

Κατά τις 5:00 π.μ., Blogger Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής

Πήγατε στο bloghood και δεν είπατε κουβέντα ωρέ;
Μπράβο ρε, μπράβο...
Καλά που ανεβάζει και κανένα ποστ ο προάγγελος να τα μαθαίνω...
(πάω να δω τι γράφει...)

 

Κατά τις 5:29 π.μ., Blogger Λίτσα

O Godot προφανώς πετάει πάλι.
Mboy - σε βρίζω παιδάκι μου, δεν το κατάλαβες;
Montresor - αυτό το captain, my captain... Πότε γιορτάζεις είπαμε;
Κυκλοδίωκτον - δεν πήγαμε πουθενά, καλέ. Εδώ είμαστε. Στο bloghood γράφουμε όλοι. Στείλε ένα mail να εγγραφείς.
ΕΥ-ΑGGELOS - hi, there!

 

Κατά τις 12:47 μ.μ., Blogger Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής

Νόμισα ότι ήταν άλλο ελληνικό σάιτ με μπλογκς!
(α, ρε μοντρ-μπε εσύ φταις!-σταμάτησες να με ενημερώνεις κι έχασα τη μπάλα...)

 

Κατά τις 1:09 μ.μ., Blogger mmg

aisxos-doliofthora.
mntrsr-katw ta xeria apto dwraki.
egw eimai o moutsosmymoutsos

NGALIMEEEERAAAAAAAAAAA:))))))))))
sas.